sobota, 1 marca 2014

Na Yoriego - Megyünk Yorira

Po powrocie z ferii w końcu mogłem zrobić kilka zdjęć armacie, której przeznaczenie będzie jak w tytule posta! Yori i jego Anglicy muszą przed nią czuć respekt. Z drugiej strony armata w Muskets and Tomahawks nie jest cudowną bronią, a raczej gadżetem przydatnym w jakimś scenariuszu gdzie będziemy zdobywać i bronić fortu. Sama armata to ciężkie działo austriackie z zestawu o skali 1:72 bodajże Revela z wojny 7-letniej. Jako 3-funtówka w skali 28 mm pasuje jak ulał. Kosze to zestaw Italieri także 1:72. A téli szünet után végre tudtam pár képet megcsinálni a legújabb fegyverdarabnak. Yori ellen fogjuk használni, ahogy a címbe is megírtam. Az angolok biztosan félni fognak tőle. Viszont az ágyú nem egy csoda fegyver Muskets and Tomahawks-ban, inkább egy érdekesség, hasznos mikor egy erődítést védünk vagy támadunk. Maga az agyú egy 1:72 műanyag darab, osztrák 7-éves háború szettből. Annak idején megkaptam Andor barátomtól. Köszönöm szépen. A 3-fontos agyúnak nagyon jó. A sánc pedig az Italeri darab, megint 1:72, csak átfestettem, adtam hozzá homokot és fűvett.


3 komentarze: