czwartek, 20 marca 2014

Pole - Szántóföld

Zaorane pole debiutowało podczas bitwy w ostatnią sobotę. Metodę wykonania podpatrzyłem u kogoś na blogu. To tektura falista naklejona na płytę, brzegi zabezpieczone ziarnistą pastą modelarską (bałem się, że wikol wygnie płytę) i wykończona trawiastą podsypką. Od biedy nada się do Ogniem i Mieczem (trochę duże bruzdy, ale co tam), oraz do Września39, z którym ruszam mam nadzieję już niedługo. Tym razem pozuje oddział regularnej piechoty. A szántóföld debütált a csatamezőn múlt szombaton. A készítést módját megnéztem egy bloggon. A hullámpapírtragasztottam a lemezre, a széleit szemcsés modell pasztával biztosítottam, befejezésül rászórtam a füvet. A 28mm-es játéknak szántam, de szerintem elmegy a 15mm-nek - Tűzzel-Vassalnak is, valamint 1:72 modelleknek is. Itt főleg a Szeptember39 játékről (is modell családról gondolom), amit remélem nemsokára kezdem festeni.

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz