czwartek, 4 czerwca 2020

Kawaleria do Impetusa - uzupełnienia braków


Jednostka jazdy (niezależnie od typu) w Impetusie granym figurkami 28mm mieści na mojej zbiorczej podstawce 4 figurki. Pojedyncze podstawki mają bowiem 2,5 centymetrowy front, a podwójne - 5 centymetrowy. Do tej pory malowałem figurki szóstkami, co powodowało, że nie mogłem wystawiać pełnych podtawek. Zdecydowałem pomalować więc najpierw brakujące figurki do pełnych podstawek, potem domalowywać pełne podstawki zbiorcze - czyli przejść do malowanie 4 figurek jednocześnie.


Domalowałem więc 2 figurki lekkiej jazdy arabskiej (HAT - 28020 Almoravid Light Cavalry), ale z główkami od Gripping Beast oraz 3 figurki Normanów z plastikowego zestawu Conquest Games. 




Tak prezentują się pełne czwórki - powyżej Arabowie, poniżej Normanowie. Czwarta figurka Normanów, to metalowy Norman z Grippng Beast. Rycerz nie odstaje od pobratymców z plastiku, natomiast metalowe konie są bardziej krępe.


4 komentarze: