wtorek, 28 kwietnia 2020

Chłopki - Fireforge - Folk Rabble (1)


Prawie się mi nie zdarza, abym pomalował coś od razu po kupieniu. Tym razem było inaczej. Zestaw Folk Rabble firmy Fireforge ujął moje serce. Długo czekałem na zestaw chłopów, którzy mogliby w uniwersum średniowiecza bronić swoich siedzib. W zestawie dostajemy 18 figurek (niestety bardzo mało) za to da się z nich złożyć niepowtarzalne pozy. Narzędzi i broni jest tak dużo, że z powodzeniem można w nie wyposażyć inne zestawy. Ja złożyłem np. dodatkowo 8 arabskich chłopów, którzy będą wymaganą podstawką poddanych w Basic Impetusie. W pierwszej szóstce pokazuję kobiety. Trzy mają wyjątkowo bojowe pozy, trzem dałem do rąk wiadra, miotłę lub pochodnię.




6 komentarzy:

  1. I do like this kind of figures, I am painting some civilians too...Great pictures!

    OdpowiedzUsuń
  2. I love non combatant figures, will need some shepherds for my cows and sheeps.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślę o tym zestawie. Tylko ta mała ilość figurek w pudełku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozmnożysz ich niestety, ale zapasów jest sporo, ja w tę broń i narzędzia wyekwipowałem jeszcze 8 Arabów a i tak zostało.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pomalowane! Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń