piątek, 25 października 2019

Wojny włoskie - pierwsze testy

 
Od dwóch tygodni w klubie testujemy Impetusa, którego jednak znacząco modyfikujemy. Zmieniłem bowiem zupełnie zasady wydawania rozkazów i aktywowania jednostek. Basic Impetus ma wadę polegającą na konieczności ustawicznego kombinowania, aby tak ruszyć się aby samemu mieć impet, a przeciwnik żeby go nie miał. Prowadziło to do sztucznego unikania walk i sztucznego manewrowania. Z kolei Impetus by zwalczyć ten problem, zbytnio przekombinował. Moją receptą, którą nazwałem Impetus+ jest zaadoptowanie systemu rozkazów z OiM, gdzie obie strony wydają rozkazy zakryte, a impet lub jego brak zależy od wydanego rodzaju rozkazu. Działa fajnie, więc oswajamy się z tym rozwiązaniem tocząc testowe bitwy. Jesteśmy zadowoleni i będziemy nadal działać w temacie.
 





 



9 komentarzy: