poniedziałek, 30 stycznia 2023

Kampania Bedford Besiged (2)

Druga bitwa kampanii, scenariusz Messenger zakończyła się dla mnie niezwykle pechowo. Przegrałem z kretesem. Porażka o tyle bolała, że David miał akurat 20 punktową bandę, czyli słabszą od mojej, a dodatkowo połowa moich jednostek była ciężką jazdą, którą się dość dobrze w tym systemie porusza. Niestety przedobrzyłem, dałem się zaatakować, David miał dobry rzut na walkę, a ja fatalny na courage. W efekcie po pierszych manewrach, po pierwszym starciu, moi najemni bizantyjczycy po prostu uciekli, a posłaniec zginął. Do tego coś mi się stało z aparatem i ostało się tylko kilka zdjęć. Cóż, jeszcze 3 bitwy, mogę resztę wygrać, choć łatwo nie będzie.











1 komentarz:

  1. Nieśmiertelne zestawy z Conquesta. Uwielbiam to, sam mam kilka ;)

    OdpowiedzUsuń