sobota, 2 lipca 2022

Starcie z Tomkiem

To całkiem stara, prawie zapomniana przeze mnie bitwa, dla której zdjęcia odszukałem dopiero teraz. Arabowie (Tomek) walczyli z Normanami. Bitwa ciekawa ze względu na nietypowe (nawet nie pamiętam, czy przepsiowe, bo blisko narożnika) ustawienie Arabów i bardzo zmyślne walczenie terenem przez Tomka.

Tu dobrze widać ciekawe ustawienie wojsk arabskich.

Spowodowało to, że część moich sił miała dość daleko aby dotrzeć do starcia.


W centrum za to było bardzo wąsko, a trudny teren nie sprzyjał pancernej jeździe Normanów i dużemu oddziałowi piechoty.

Na mojej prawej flance Arabowie mieli znaczącą przewagę liczebną.


I jak widać wykorzystywali ją...


W centrum trwały przepychanki ale przez ciasnotę, trudno mi było wywalczyć przewagę.



Moje prawe skrzydło się rozsypało, a centrum doznawało strat walcząc z piechotą. Koniec końców uległem po ucieczce/zniszczeniu większej części mojej ciężkiej jazdy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz