niedziela, 11 lipca 2021

Między młotem a kowadłem

To była czwarta rozegrana bitwa w Lion Rampant z Davidem, tym razem u niego, na przepięknie uszykowanym stole. Wszystkie tereny były Davida i znakomicie odpowiadały starciu dwóch normańskich lordów. Scenariusz Między młotem a kowadłem okazał się być najciekawszym z rozgrywanych do tej pory, wymagał i manewrowania i walki. Kto będzie obrońcą a kto atakującym, losowaliśmy przed bitwą, toteż siły musiały być w miarę uniwersalne. Ja postawiłem na mniej jednostek, ale za to droższych, David miał dwie więcej, ale trochę tańszych. Nasze bandy miały po 30 punktów i graliśmy z jednym przerzutem na aktywacji (przy większych bandach to się na prawdę sprawdza). Przebieg starcia opisał David na profilu Lion Rampant, poniżej trochę zdjęć z mojej perspektywy.  https://www.facebook.com/groups/411956772300198






























 

4 komentarze:

  1. Great looking game, lovely village, river and armies!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice game! Miniatures and terrain are fantastic! Is re-roll of an activation failed a home rule? Or is it recommended in by author? I was reading about to have a several gangs in one army, so activation drop affects only one gang but not the whole army.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yes it was home rule but I think it cames from Wargames Illustrated LR Big Battles article. We played 30 points, so retunues were rather big.

      Usuń
  3. Chcę docenić Dr WHITE za przywrócenie mojego małżeństwa z jego rzucaniem zaklęć po 1 roku rozłąki z moją żoną, z pomocą wspaniałego rzucającego zaklęcia Dr.
    WHITE moja żona wróciła do domu i teraz jesteśmy szczęśliwie razem na dobre, jeszcze raz dzięki dr WHITE leczy również wszelkiego rodzaju choroby i takie jak
    1 ZAKLĘCIE MIŁOŚCI
    2 WYGRANE Z POWROTEM
    3 OWOCE ŁONY
    4 ZAKLĘCIE PROMOCJI
    5 ZAKLĘCIE OCHRONY
    6 ZAKLĘCIE BIZNESOWE
    7 DOBRY CZAR PRACY
    8 HIV AIDS
    Zaklęcie na loterii i zaklęcie w sprawie sądowej Skontaktuj się z nim w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem:
    E-mail: wightmagicmaster@gmail.com

    WhatsApp:+17168691327

    OdpowiedzUsuń