wtorek, 20 lutego 2018

Duńska wioska (1) - Dán falu (1)


Pierwszy z elementów wioski, którą maluję na kolorowo, aby mogła odgrywać zabudowania występujące na duńskich wyspach. Modeliki kupiłem w firmie Supreme Littleness Design i są to wycięte laserowo płytki HDF. Cena jak dla mnie jeszcze przystępna (zestaw na zdjęciu do 2,2 funta), wysyłka dotarła do mnie po tygodniu od wysłania i dwóch tygodniach od złożenia zamówienia. Firma ma wzorów tyle, że starczy na 1-2 małe wsie i miasteczko. Liczę też na nowe wzory. Skala to 3 mm i budynki pasują bardzo dobrze do modeli O8 - ostatnie zdjęcia właśnie z Leopardami 1 i M113 w barwach Bundeswehry. Z zakupu jestem bardzo zadowolony. 

 
Egy dán falu első eleme. A házakot színesre festetem, hogy a dán szigeteken lévő épületeket játszhassanak. Modellek, amelyeket a Supreme Littleness Design-ban vásároltam, és lézervágású HDF lapok. Az ár még mindig megfizethető számomra (a képen lévő farm 2,2 font), a megrendelést és kipostázás gyors volt. Az épületek 3 mm léptékben vannak és nagyon jól illeszkednek az O8 modellekhez - az utolsó képeken összehasonlítás céljából egy Leopard 1 és M113 talppal, a Bundeswehr színeiben. 
 


 

3 komentarze:

  1. So little and so nicely done!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super domki! Nawet nie wiedziałem, że do tej skali produkuje się makiety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo domków do skali 3mm można znaleźć na www.evadam.pl

    OdpowiedzUsuń