sobota, 22 lipca 2017

Sowieckie moździerze kal. 120 mm - Szoviet 120 mm-es aknavető

Cały zestaw Pegasusa 7273 Russian Mortar Teams in Greatcoats jest wspaniały, ale najlepsze są moździerze kal. 120 mm. Do tego bardzo fajne pozy obsługi i skrzynki z amunicją. Z tego zestawu złożyłem kompanię ciężkich moździerzy, tak skutecznych w tamtej wojnie. W zestawie są 4 sztuki, czwartego zostawiłem dla Niemców, którzy skopiowali po prostu sowiecką broń. A szettből a legjobban szerem néhézaknavetőket. Ahogy a kicsiknél, több kezelő van hozzá és rekeszek. A negyedik csővet németeknek szántam mert egyszerűen lemásolták  szovjet fegyvert.











4 komentarze:

  1. Great looking mortar teams, nice pics!

    OdpowiedzUsuń
  2. I like Pegasus sets so much

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się zorientowałem, ze nie mam jeszcze pomalowanych 120tek... mam kilka chyba z Britannia Miniatures albo Dixona (sam juz nie wiem). A te od Pegasusa mogą wzmocnić moich Polaków.
    Świetne modele i po Twoich zdjęciach chyba sobie ich kupię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądają! Z daleka bardzo klimatycznie, z bliska zaś lśnią lakierem. Ale na stole sprawdzą się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń