sobota, 23 kwietnia 2016

Orki (1) - Orkok (1)

Pomalowałem 36 uroczych orków, które zmieściłem na podstawkach 6 podtawkach 7x5 cm. Pochodzą ze wszystkich zestawów Dark Alliance firmy Red Box. To dopiero poczatek, bo z trzech orczych zestawów wyjdzie aż 20 takich podstawek i chyba 2 podstawki orczych łuczników. Megfestettem 36 bájos orkot. Ez csak kezdet, mivel három Dark Alliance - Red Box szettből jön ki 20 ilyen stand és valószínűleg még 2 talpnyi íjász. Összekevertem figurákat e három szettből, és így alig van ami egyforma. 
























6 komentarzy:

  1. Great paintwork Marcin! And a lot of them! They look great on the gaming table!

    Greetings
    Peter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You. More to come. From 3 boxes it will be app. 20 stands plus 2 stands of archers

      Usuń
  2. Ładnie się prezentują.Też kiedyś pomalowałem Orki.Zerknij tutaj.http://figsy.blogspot.com/2013/04/krwawa-horda-cz-9.html.Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne modele. Jeśli kiedyś byś chciał nimi zagrać w jakiś system, jestem chętny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Jesienią pewnie bedzie trochę tego więcej to może damy radę? Nie, po prostu damy radę!

      Usuń