wtorek, 8 marca 2022

Finał kampanii w Ziemi Świętej

Finał kampanii to zasadzka zastawiona na Haralda na pustkowiu. Do tego scenariusza musiałem zrobić na prawdę dużo terenów - klifów, skał i płaskowyżów. Będą przydatne także do walk w Afryce. Pierwsza fotka, to oddział arabskich fanatyków atakujacych ze stromego klifu.

Wyjściowe ustawienie moich sił. Dwa kolejne oddziały znajdowały się poza planszą i wchodziły w trakcie gry.

Przeciwnicy czaili się wszędzie wokół na wzgórzach.

 

Skierowałem moje siły do ataku tak, aby jak najdłużej były poza zasięgiem łuczników. Po raz kolejny ścierałem się z arabskimi fanatykami.

Jak widać poniżej z różnym skutkiem.



Łucznicy Davida nie tylko celnie strzelali, ale bardzo dzielnie walczyli wręcz, zadając niestety straty mojej jeździe.





W obliczu własnych strat David zagrał va bank i wezwał Haralda na pojedynek. Ponieważ wszystkie moje jednostki były osłabione, bałem się, że odmawiając przegram. Niestety, ryzyko opłaciło się Davidowi, nie mi. Harald zginął i przegrałem całą kampanię.

1 komentarz:

  1. Przynajmniej zginął bohatersko a nie jak tchórz uciekł z pola walki. Super kampania i świetne zakończenie.

    OdpowiedzUsuń