poniedziałek, 15 maja 2023

Druga kampania Lion Rampant (1)

Zaczęliśmy z Davidem kolejną kampanię w Lion Rampant, tym razem tę z drugiej edycji podręcznika. Grę tym razem osadziliśmy na początku XIII stulecia, gdzieś na pograniczu Langwedocji i Francji. Jako pierwszy został wylosowany scenariusz Bloodfeud. Byłem atakującym i to ja musiałem zabić dowódcę przeciwnika. Scenariusz okazał się dość manewrowy. Od początku jednak miałem przewagę (moje siły liczyły 30 punktów) i zepchnąłem Davida do obrony. Usytuowany po środku kościół dawał oparcie i osłonę raz jednem raz drugiemu z nas. David miał dwie jednostki jazdy i zostały one dość skutecznie osłabione ostrzałem z kusz i łuków. Udało mi się też zabić wrogiego dowódcę - uczynili to moi kusznicy, którzy okazali się dość skuteczni w walce wręcz. Zaczynam się odgryzać Davidowi po ostatniej kampamii, którą przegrałem sromotnie.












 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz