piątek, 16 września 2022

The Relic

To bardzo dynamiczny scenariusz z nowej edycji Lion Rampant. Graliśmy go z Davidem w konwencji Lewantu, wykorzystując pustynne tereny. Zadaniem broniącego się jest doprowadzenie zrabowanej relikwii z jednej wioski do drugiej. Atakujący chce relikwię odebrać i ma podzielone siły. David był stroną posiadającą relikwię, którą przenosiła jednostka lekkiej jazdy. Moje siły próbowały z dwóch stron osaczyć przeciwnika. Jednakże przez podzielone siły, część moich wojsk nie miała wsparcia dowódcy i nie miałem przerzutów aktywacji. Niestety znowu kilka razy nie zdałem aktywacji na samym początku tury. David miał prościej, bowiem pilnował aby jednostka z dowódcą była w miarę po środku szyku. Starcie i tak było emocjonujące, kilka razy udało mi się zadać spore strzały ostrzałem, ale niestety nie odzyskałem relikwi.

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz