niedziela, 18 kwietnia 2021

Bitwa z Davidem (Arabowie kontra osadnicy z Europy)

 

 Moja lekka jazda wykonująca manewr obejścia przeciwnika
 
Dzisiejszą grę rozegrałem z Davidem, niedawno poznanym kolegą Anglikiem. Dziś mieliśmy po raz pierwszy możliwość spotkania się osobiście i rozegrania pierwszej, zapoznawczej partyjki w Lion Rampant. David ma figurki z tego samego okresu (wczesne krucjaty) więc moi Arabowie mieli dziś godnego przeciwnika w postaci frankijskich osadników.

Arabscy włócznicy zmuszeni do wycofania się w głąb lasu po starciu z jazdą
 
Nie miałem możliwości robienia zdjęć po każdym ruchu (w ferworze walki to trudne) więc wrzucam kilka "strzałów" z tej dynamicznej gry. Co prawda w pojedynku zginął mój dowódca, ale starcie wygrały moje siły.
Starcie rycerzy i średniej jazdy arabskiej

Mistrz zakonu obserwuje starcie z dachu

Jeźdźcy z Armenii

Piechota Franków

Szarża zakończona rozbiciem kuszników

Siły główne Davida
 
Turkopole
 
Pierwsze ruchy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz