niedziela, 8 listopada 2015

Bateria ZIS-3 - ZIS-3 üteg

Trzydziałowa bateria sowieckiej artylerii. Działa ZIS-3 z zestawu Italeri oraz jedno z Unimodel (znacznie lepszej jakości). Obsługa dział także z Italerii. W przyszłości pomaluję jeszcze artylerzystów Oriona (część jest w zimowych mundurach), więc będzie większa różnorodność figurek. Szovjet ZIS-3 üteg. Két ágyú valamint legénység az Italeri dobozból valók, a harmadik ágyú pedig Unimodel gyártmánya (látszik is rajta, sokkal pontosabb és részletesebb). Tervezem valamikor Orion téli ruhás tüzéreket kifesteni, akkor nagyobb változatosság lesz a talpakon. Szovjet tüzérség a „Konrad hadműveletek” játékom nélkülözhetetlen eleme.

 










 
 
I dwa zdjęcia "gazetowe". Az akkori "újság" képek.
 
 

2 komentarze:

  1. Wyglądają naprawdę świetnie. Podoba mi się taka listopadowo/marcowa sceneria na podstawkach. Ja swoje ZiSy mam z PSC. Widziałem produkt Italieri, jednak nie widziałem produktu Oriona. Jeden z tych produktów na pewno będzie wspierał moich Polaków z LWP.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trawiasta mata sprawia, że krajobraz jest jesienno-wiosenny. Jak dorobię się maty zimowej, to będzie to, o co mi chodzi. Zima 1945 roku na Węgrzech była nad wyraz surowa, z dużą ilością śniegu i mrozem. Zestaw Oriona 72041 jest bardzo fajny - po 12 póz letnich, jesiennych i zimowych. A moje podstawki artylerii muszą być uniwersalne - dla tego śnieg jest tylko na ludkach.

    OdpowiedzUsuń